Par Coco Chanel :
"Une femme sans parfum est une femme sans avenir"

samedi 28 avril 2012

The summer colored slim ! Le jeans coloré de l'été


Hello guys !
The last trend that I spotted is the colored slim ! Indeed I've often seen it in the street, in magazines and even some blogs. However you need to be at peace with your body to wear this kind of jeans which highlights all our little flaws. That's why I came back to sport, and I began eating lightly to fit perfectly in my summer jeans. But as you know nobody's perfect so I'm still drinking coca cola :))). Enjoy this selection !

Coucouuuuuuuu,
La dernière tendance que j'ai repéré c'est le jeans coloré. En fait, je l'ai souvent vu dans la rue, dans les magazines et même dans certains blogs. Néanmoins il faut être en paix avec son corps pour porter ce genre de jeans qui accentue tous nos petits défauts. C'est pourquoi je suis retournée au sport et que je commence à manger léger de manière à ce que mon jeans m'aille à la perfection. Mais comme vous le savez, la perfection n'existe pas, je continue donc le coca :))). Voici une petite sélection !





   current elliot 207.55€

Rag and Bone 200€

Isabel Marant 245€


Diane Von Fustenberg 265€


Alexander Wang 345€


Zara 39.95€

Rendez-vous sur Hellocoton !

2 commentaires:

  1. Love this look from Olivia! She has great style! xxx

    http://aurelieandangelo.com/

    RépondreSupprimer
  2. I love this look!! Those floral pants are everything!!

    *Besos*
    http://www.cmichellestyles.com
    Instagram: Cmichellestyles

    RépondreSupprimer

Thanks you for this participation !

Merci pour cette participation !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...